Música, patrimoni i mar
Una embarcació històrica convertida en escenari
La Francisca en Concert és una proposta cultural singular que transforma una embarcació tradicional en un escenari flotant.
Nascut l'estiu de 2025, el projecte uneix patrimoni marítim, música i espai públic per oferir una experiència cultural oberta a tota la ciutadania.
La primera edició va reunir prop de 800 persones al Moll de les Llatines de Segur de Calafell, consolidant una inicitiva que posa en valor tant la cultura com la identitat marinera del municipi.
Enguany, en la segona edició de 2026, La Francisca en Concert forma part dels actes oficials de commemoració del 150è aniversari del naixement de Pau Casals.
El concert comptarà amb un quartet de corda que interpretarà obres de Pau Casals, Mozart, Vivaldi i Eduard Toldrà, entre d'altres, amb la Francisca com a escenari i el mar com a teló de fons,
Una proposta cultural que connecta música, patrimoni i territori en un dels espais més emblemàtics del litoral català.
Organitza
Associació Patí Català i Vela Llatina Calafell
Con el apoyo de
Fundació Pau Casals
Ayuntamiento de Calafell
Puerto Seguro-Calafell
Diputación de Tarragona